Compartiment Achizitii

Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii de servicii de realizare studii geotehnice pentru în vederea depunerii unui proiect finanţat din POPAM 2014-2020, măsura III.2, obiectiv de investiţii – „Construire piaţă comercializare peşte şi produse agroalimentare tradiţionale” Serviciile solicitate constau în: Cercetarea amplasamentului prin foraje cu prelevare de probe de pământ tulburate/netulburate, Activitate de laborator geotehnic grad II conform NP074/2014, pe probele prelevate din foraje, Analize specifice în funcţic de probe, Elaborarea studiului geotehnic In cazul in care sunteti interesati va rugam sa depuneţi la registratura instituției, sau prin fax: 0250 750 082, sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., oferta dumneavoastra de pret până la data de 18.11.2019, ora 12:00, pentru efectuarea serviciilor mai sus mentionate. Oferta va contine prețul fără TVA. Termen de depunere: 18.11.2019, ora 12:00 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut Informaţii suplimentare: Anunțul de atribuire a achiziției va fi publicat pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro secţiunea Anunţuri – Achiziţii…
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii de servicii de consultanţă pentru accesarea de fonduri europene in cadrul Axa Prioritara 6 - Promovarea energiei curate si eficienţei energetice in vederea sustinerii unei economii cu emisii scăzute de carbon, Obiectivul specific 6.1-Cre,terea producţiei de energie din resurse regenerabile mai puţin exploatate (biomasă, biogaz, geotermal), producţie, obiectiv de investiţii – „Creşterea producţiei de energie din resurse geotermale prin realizarea/modernizarea capacităţilor de producţie şi a retelelor de transport” Serviciile solicitate constau în: sa informeze BENEFICIARUL despre conditiile de finantare impuse de autoritatea contractanta, despre etapele depunerii proiectului si sa-i furnizeze orice alte informatii necesar a fi cunoscute de catre acesta; sa intocmeasca cererea de finantare (pe baza informatiilor puse la dispozitie de beneficiar) in vederea obtinerii ajutorului financiar nerambursabil; sa intocmeasca dosarul de finantare pana la momentul depunerii acesteia (inclusiv aspecte metodologice, comunicare cu autoritatea de implementare, transmitere cereri specifice de date,…
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect realizarea documentaţiei afeenentă Studiului de fezabilitate, documentatiei de obtinere a Certificatului de Urbanism, documentatiei necesare obţinerii de avize si acorduri pentru obiectivul de investiţii – „Construire piaţă comercializare peşte şi produse agroalimentare tradiţionale” proiect finanţat din POPAM 2014-2020, Măsura III.2. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC ARHINET PLUS SRL cu o valoare ofertată de 14.491,00 lei fără TVA
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect servicii de consultanță în pregătirea și depunerea unui proiect finanţat din POPAM 2014-2020, măsura III.2, obiectiv de investiţii – „Construire piaţă comercializare peşte şi produse agroalimentare tradiţionale”. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC PROGRESS ADVISORY ROMÂNIA SRL cu o valoare ofertată de 18.800,00 lei fără TVA.
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect servicii de publicitate şi informare pentru proiectul: „CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN ORAȘUL CĂLIMĂNEȘTI, JUDEȚUL VÂLCEA, cod SMIS 125420”. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC NARTZ SRL cu o valoare ofertată de 7.400,00 lei fără TVA.
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii documentaţiei afrenentă Studiului de fezabilitate, documentatiei de obtinere a Certificatului de Urbanism, documentatiei necesare obţinerii de avize si acorduri pentru obiectivul de investiţii – „Construire piaţă comercializare peşte şi produse agroalimentare tradiţionale” proiect finanţat din POPAM 2014-2020, Măsura III.2. Serviciile solicitate constau în: elaborare Studiu de fezabilitate, documentatie obtinere Certificat de Urbanism, documentatii avize si acorduri In cazul in care sunteti interesati va rugam sa depuneţi la registratura instituției, sau prin fax: 0250 750 082, sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., oferta dumneavoastra de pret până la data de 06.11.2019, ora 12:00, pentru efectuarea serviciilor mai sus mentionate. Oferta va contine prețul fără TVA. Termen de depunere: 06.11.2019, ora 12:00 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut Informaţii suplimentare: Anunțul de atribuire a achiziției va fi publicat pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro secţiunea Anunţuri – Achiziţii Eventualele solicitari de clarificari se vor transmite la nr. fax: 0250…
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii de servicii de consultanță în pregătirea și depunerea unui proiect finanţat din POPAM 2014-2020, măsura III.2, obiectiv de investiţii – „Construire piaţă comercializare peşte şi produse agroalimentare tradiţionale” Serviciile solicitate constau în: Verificarea conformităţii Studiului de Fezabilitate (documentaţiei tehnice) potrivit cerinţelor finanţatorului; Elaborarea Cererii de finanţare conform Ghidului solicitantului; Sprijin în analiza preţurilor de piaţă a bunurilor achiziţionate prin proiect şi în obţinerea ofertelor de preţ de la furnizori; Completarea altor documente anexate Cererii de Finanţare; Pregătirea dosarului complet de finanţare în vederea depunerii; Depunerea on-line a proiectului; Asistenţă pe toată perioada verificării proiectului până la încheierea Contractului de finanţare; Completarea şi depunerea, dacă va fi cazul, a unor clarificări/documente solicitate suplimentar; Asistenţă în pregătirea şi transmiterea dosarului în vederea semnării Contractului de Finanţare In cazul in care sunteti interesati va rugam sa depuneţi la registratura instituției, sau prin fax: 0250 750…
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii de servicii de publicitate şi informare pentru proiectul: „CREȘTEREA EFICIENȚEI ENERGETICE A SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC ÎN ORAȘUL CĂLIMĂNEȘTI, JUDEȚUL VÂLCEA, cod SMIS 125420”, Serviciile solicitate constau în: Realizarea şi publicarea a două comunicate de presă într-un ziar local sau regional on-line, privind demararea, respectiv finalizarea proiectului. Anunţurile se vor realiza în conformitate cu Manualul de Identitate Vizuală, instrucţiunile Autorităţii de Management şi prevederile contractului de finanţare. Realizarea unui panou temporar de dimensiune l 3m x h 2m – 1 buc, imprimat față verso, pe durata execuției lucrărilor; Realizarea panoului temporar se va face în conformitate cu Manualul de Identitate Vizuală, contractul de finanţare şi cerinţele Autorităţii de Management. Realizarea, la finalizarea lucrărilor, a unei plăci permanente -1 buc. de dimensiuni minime 80 cm x 50 cm. Placa permanentă se va realiza la dimensiunile recomandate prin Manualul de Identitate Vizuală POR 2014-2020,…
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției de lucrări având ca obiect „reabilitare termica a blocurilor 1 si 2 Caciulata”. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC DUNIL PRODEXIM S.R.L cu o valoare ofertată de 362.143,37 lei fără TVA.

Pagina 1 din 3