Compartiment Achizitii

Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect prestarea serviciilor de verificare proiect faze DTAC, PT, DE aferente lucrărilor pentru obiectivul „Creșterea performanƫei energetice a blocurilor de locuinƫe, Oraş Călimănești”, – LOT 1 – bl. 6A, str. Aurel Vlaicu nr. 8 pentru cerințele C și E. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC INTERPRES TRADING SRL cu o valoare ofertată de 7.700,00 lei, fără TVA,
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect achiziţia LOT 5 - Pachet materiale birotică pentru Solicitant în cadrul proiectului „SISTEM Călimănești - Servicii Integrate de Sănătate, Trai, Educație și Muncă în Călimănești, cod SMIS 114614”. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC DUPLEX SRL cu o valoare ofertată de 942,84 lei, fără TVA
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii serviciilor de verificare proiect faze DTAC, PT, DE aferente lucrărilor pentru obiectivul „Creșterea performanƫei energetice a blocurilor de locuinƫe, Oraş Călimănești”, – LOT 1 – bl. 6A, str. Aurel Vlaicu nr. 8 pentru cerințele C și E. Serviciile solicitate sunt pentru o clădire de locuințe (bloc) cu o suprafață desfășurată de 3.710,00 mp și un regim de înălțime de S + P 4E Oferta va fi exprimată în lei fără TVA și vor cuprinde, pe lângî oferta financiară, și atestatele care dovedesc calitatea de verificator pentru cerințele solicitate. Ofertele vor fi depuse prin e-mail, fax sau direct la sediul instituţiei. Totodată, vă rugăm să faceţi precizarea dacă firma dumneavoastră este înregistrată în scopuri TVA. Termen de depunere: 24.11.2020, ora 15:00 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut Informaţii suplimentare: Anunțul de atribuire a achiziției va fi publicat pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro secţiunea Anunţuri…
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii LOT 5 - Pachet materiale birotică pentru Solicitant în cadrul proiectului „SISTEM Călimănești - Servicii Integrate de Sănătate, Trai, Educație și Muncă în Călimănești, cod SMIS 114614”. Se doreste achizitionarea urmatoarelor produse: Hartie copiator A3 - 5 top Dosar plastic cu şină şi perforaţii grosime coperta fata: 180 microni, grosime coperta spate: 220 microni 50buc/set - 30 set Suport arhivare plastic - 10 buc. Capse 24/6 - 5 cutii Banda adeziva transparenta 19mm x 33m - 10 buc. Banda adeziva transparenta 48mm x 60m - 5 buc. Agrafe birou 28 mm - 5 cutii Evidenţiator culoare galben, verde, portocaliu - 9 buc. (3 buc./culoare) Set Marker 4 culori - 3 set Decapsator - 1 buc. Fluid corector - 3 sticlute In cazul in care sunteti interesati va rugam să depuneţi oferta dumneavoastra de pret pentru furnizarea materialelor mai sus mentionate la registratura…
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect prestarea serviciilor de dirigenţie de şantier aferente lucrărilor pentru obiectivul „Creșterea performanƫei energetice a blocurilor de locuinƫe, Oraş Călimănești”. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este ILINESCU ARISTOTEL PERSOANA FIZICA AUTORIZATA cu o valoare ofertată de 40.00,00 lei, fără TVA, defalcată pe fiecare bloc astfel: bl.6A, str. Aurel Vlaicu nr. 8 9.600 lei fara TVA bl.1 str.Calea lui Traian nr.463 9.900 lei fara TVA bl.670 Aleea Ostrovului nr. 10 8.500 lei fara TVA bl.672 Aleea Ostrovului nr.8 5.500 lei fara TVA bl.674 Aleea Ostrovului nr. 6 6.500 lei fara TVA
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii serviciilor de dirigenţie de şantier aferente lucrărilor pentru obiectivul „Creșterea performanƫei energetice a blocurilor de locuinƫe, Oraş Călimănești”, Serviciul de dupravegherea lucrărilor ce urmează a se achiziționa se va efectua pentru următoarele blocuri din orașul Călimănești, județul Vâlcea: 6A, str. Aurel Vlaicu nr. 8 1. Calea lui Traian nr. 463 670 Aleea Ostrovului nr. 10; 672 Aleea Ostrovului nr. 8; 674 Aleea Ostrovului nr. 6 pentru specilizările construcţii, instalaţii. Oferta va fi detaliată pentru fiecare bloc și va fi exprimată în lei fără TVA. Ofertele vor fi depuse prin e-mail, fax sau direct la sediul instituţiei. Totodată, vă rugăm să faceţi precizarea dacă firma dumneavoastră este înregistrată în scopuri TVA. Termen de depunere: 06.11.2020, ora 12:00 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut Informaţii suplimentare: Anunțul de atribuire a achiziției va fi publicat pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro secţiunea Anunţuri – Achiziţii Eventualele solicitari…
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect prestarea serviciilor medicale de Medicina Muncii, conform Legii nr. 319/2006 şi HG nr. 355/2007 cu modificările și completările ulterioare, pentru salariaţii din cadrul Primăriei oraşului Călimăneşti. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC SANMED SRL cu o valoare ofertată de 14.705,00 lei/an, fără TVA.
Primaria orasului Calimanesti anunță atribuirea achiziției având ca obiect servicii de publicitate şi informare pentru proiectul: „ÎMBUNĂTĂŢIREA CALITĂŢII VIEŢII POPULAŢIEI PRIN MODERNIZAREA ORAŞULUI CĂLIMĂNEŞTI”, cod SMIS 125870”. Ofertantul declarat câștigător după aplicarea criteriului ”prețul cel mai scăzut” pentru achiziția mai sus menționată este SC NARTZ SRL cu o valoare ofertată de 27.050,00 lei fără TVA.
Primaria orasului Calimanesti lanseaza procedura in vederea achizitionarii de servicii medicale de Medicina Muncii, conform Legii nr. 319/2006 şi HG nr. 355/2007 cu modificările și completările ulterioare, pentru salariaţii din cadrul Primăriei oraşului Călimăneşti, Anexăm Caietul de sarcini necesar realizării serviciilor mai sus menţionate. Oferta va fi detaliată pentru fiecare investigaţie, va fi exprimată în lei fără TVA şi va respecta cerinţele Caietului de sarcini. Ofertele vor fi depuse prin e-mail, fax sau direct la sediul instituţiei. Totodată, vă rugăm să faceţi precizarea dacă firma dumneavoastră este înregistrată în scopuri TVA. Oferta va conţine prețul fără TVA. Termen de depunere: 30.10.2020, ora 12:00 Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut Informaţii suplimentare: Anunțul de atribuire a achiziției va fi publicat pe site-ul www.primaria-calimanesti.ro secţiunea Anunţuri – Achiziţii Eventualele solicitari de clarificari se vor transmite la nr. fax: 0250 750 082 sau e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., iar raspunsurile la solicitarile de clarificari vor…

Pagina 1 din 8